Anak Ayam



Hai selamat petang dan selamat hari isnin.
Selamat bercuti sekolah. hahaha



Kenapa tajuk ni anak ayam?
Sedangkan aku anak manusia.
Yes semuanya sebab anak ayam maklang lah.



Mak : Boleh tolong angkat kain tak since you tak buat apa2?
Me : No biggie *terus keluar angkat kain*


Tengah angkat kain tu, tetiba 2 ekor anak ayam muncul.
Hmm setakat anak ayam tak heranlah.. Ini keluar sekali dgn ibu ayam.
Dah la garang tahap apa!!
Boleh plak anak ayam tu follow aku.. oii!
Janganlah ikut aku! Aku tak suka!!
terus menjerit "Mummy!! Anak ayam kejar kita!!!!!!" *lari masuk rumah*


Mak : Eeeii dengan kucing lari, ni dengan anak ayam yg kecik macam tu pun penakut!
Me : Bukan takut kat anak ayam, tapi tak suka lah nanti ibu ayam kejar kita, nanti dia ingat kita kacau anak dia plak..... -,-
Mak Lang : Ibu ayam tu pun tak heran la sekarang ni. Cuma anak ayam tu memang suka ikut orang.. HAHAHA


Ok hahahaha lah sangat...
Benci tau!!!!



p/s : Cakap je hebat, tapi aku memang penakut dengan binatang2 ni.
p/s : Tapi Tyra lagi penakut kumbang sekecil zarah pun dia boleh menjerit. hahahaha
p/s : Eeiii please la... tak suka, geli semua ada!! :(

No comments:

Post a Comment