Selamat Pengantin Baru!!


Selamat Pengantin Baru to Abang Fadhil and Kak Yana.






With Amad Gendut!! Budak yg hari2 jumpa mesti bertekak, bertolak, bergaduh, bergembira tapi still sayang each other.



With sepupu, Hidayah.. dentist soon!! :)









Pengantin pun bersilat okay.


Ini pengantin baru jugak tapi baru ada sorang anak si Hadiff comel tu. 



Ouhh, ini kitorang buddyz, takkan terpisah. hahahaha
Abg Padil & Kak Yana
Me, Hidayah and Sofia


p/s : Gambar ada banyak tapi ini je yang mampu. hahaha Semoga berkekalan hingga ke Syurga.
p/s : "Mak, kita pun nak kahwin jugak, dengan Lee Min Ho" "Lee Min Ho ke orang lain?" Eheemmm, ini perli ke??
p/s : Assignment tak tersentuh lagi.. Jom ahh membusykan diri 2 3 4 5 6 hari ni...


Mak : Setiap kali adik bawa kereta je, mak dgn ayah mesti tertidor. Bila terjaga, amboiii, kemain kau bawa laju! Ambil kesempatan ye??
Me : Eh, biasa je kita bawa. 
Ayah : Mana tak laju, pantang kereta lain potong dia, dia pun sibuk tekan minyak lagi... 

Konklusinya, aku tekan minyak tanpa tengok kelajuan yg aku bawa tapi aku tengok kereta mana yg potong aku dengan kelajuan yg melampau. Eh, bila nak berubah kalau bawa macam tak sedar diri?

125/130 km/h okay la kan?? Tak laju pun!!!



No comments:

Post a Comment