#14


~I believe we'll make it true if you stand by me~

En Yayang, saya tak suka marah awak.
Bila saya marah awak, nanti saya menyesal.
Percayalah, saya menyesal.
Tapi tolonglah jangan buat saya marah.

Tolong jangan uji saya teruk2.
Saya bukannye mampu bertahan setiap hari.
Sedangkan robot pun boleh rosak bila dah terlampau jam!

p/s : Saya mampu bersabar handle perangai budak kecil yg kuat meragam. Tapi saya tak kuat bila handle sikap orang dewasa yg tak tentu hari.
p/s : Ustaz Lee Min Ho?? Mana ahh tahu suatu hari nanti kan. I will leave you KI for LMH. Eh, minta penampar KI kalau cakap gini kat dia. hahaha
p/s : En KI, Im not leaving you. Saya sayang awak. Sayangkan hubungan ni. Hubungan yg terjalin tanpa sedar. dan tanpa sedar itu, saya jatuh cinta dengan awak. 
p/s : to outsiders, awak tempah batu nisan dengan saya jika berani menganggu KI saya. Bercakap dengan nada serius. KI, awak pun sama, curang dgn saya, batu nisan tertera nama awak ade depan rumah awak nanti.


#Eh poyonya aku!



No comments:

Post a Comment