Suatu hari yg G I L A


Assalamualaikum

Eh hai semua. Hari ni ade kenduri.
Unfortunately aku tak boleh datang.
Mak dgn ayah cakap tempat tu jauh dan tak benarkan aku drive.
-,-

So, ambil plan baru keluar beli buku.
Guess with who?? hehehe
Of course la Fatin.... Ariff, Hidzir dgn Rizal.
Alolo, comelnya Ariff buat rambut gitu. hahaha
Lepas gi beli buku kat Popular, kitorang gi makan kat atas.
mulut Fatin sesungguhnya sangat masin!
"Kejap lagi mesti terserempak dengan Hazwan"
Hah...! amek, kan dah terserempak sungguh time tengah makan tu.
Wweewiitt keluar dgn Ila.. hehehe
And the biggest scary thing was Rizal bawa kereta macam orang gila baq ang!!!
Brek mengejut! Follow kereta orang dekat2!
Weiii, jangan la buat macam tu dah.
Fatin pening kepala tahu tak.
Aku dah rasa perasaan trauma tu datang balik.
*tak nak naik kereta dgn Rizal dah* * takut*



dan hari ni Hadiff si comel moolat tu
buat perangai... -,-
Eeeeiiii, geget jugak pipi tembam tu!!




p/s : Yayang, sorry sebab tak dapat hadir wedding kakak you. Ayah tak bagi sebab jauh. Hidir dgn Rizal kan datang tadi, sebagai pengganti saya. Lagipun saya malu! *lempang sekali* hehehe. Serious la. mesti dia cakap "Ouh, keluar dgn Hidir, Arif, Rizal dgn Fatin boleh?" Yayang, kitorang keluar beli buku la. Nanti wedding you, i datang kay.. Eh, wedding YOU???


No comments:

Post a Comment