say Hi to school back..

Assamulaikum dear readers.


 detik 12 malam, kerjayaku bermula sebagai pelajar sekolah semula.
rezeki nak belajar tinggi tahap 20 kat IPTA, digantikan dgn Form6 je.
IPTS semuanya best2. 
terasa macam nak pergi International Islamic College,
tapi tapi tapi
mak cakap form6 saje la.
sebab susahnye anak mak ni nak berpisah dari mak kan? hehe
okay, takpe. hantarlah aku gi mana pun.
yang penting aku belajar.
maybe i try to be a good stud this time. LOL





so Hi SMK Tengku Panglima Perang Tengku Muhammad
im goin to be super junior than next year i will be superB senior.

thanks UPU for the results, Allah has set the best for me someday.
Alhamdulillah.








p/s : bumi ini luas, i can go anywhere to gain knowledge. 

p/s : ehemm, aku jealous dgn wanita ini. beliau dah dapat sesuatu yg aku ingin miliki sejak dulu lagi. hahaha, rezeki Allah juga tu. takpe aku akan berusaha untuk dapatkannye 

Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment