hai Taiping



Assalamualaikum
hai semua. Alhamdulillah akhirnye sampai gak Taiping dalam keadaan selamat.
whaaa, jalan highway dari Kuantan to KL tak banyak kereta.
tapi KL to Genting ramai doe. cuti sekolah kan?
from KL to utara serious jammed!
okay, sumpah aku takut betul bila nak masuk highway PLUS
sebab paling banyak kereta laju2 walaupun jammed
sampai rasa nak nangis dalam kereta masa ayah bawa 
asyik2 brek, trauma betul aku dgn brek2 ni.


kali ni balik tak ikut KL tapi through Batang Kali.
 mendaki bukit sikit. eh bukan sikit, tapi banyak dan bahaya.
then singgah kejap kat Skyway Genting.
err, takpelah. tak nak naik Genting.
nak balik terus!


then singgah Bidor, lunch.
serious aku tak lalu nak makan, tangan terketar2.
sebab trauma accident muncul plak tetibe. hehehe
takpe, insha Allah selamat.
continue terus balik Perak, mak yg bawa.
uishh, lagi hebat. mak speed juga!
tapi jenis brek dari jauh. kalau ayah brek dekat2.
hahaha. aku brek tengah2.
bawa slow ke laju ke kalau takdir terjadi juga.
takdir Allah.


so here I am.
tanah tumpahnye tempat ku belajar ABC. hahaha
whaaa, rindunye kat dear cousin yg dah masuk USIM.
tak sempat nak jumpe awok le babe.


p/s : tadi kena hon dgn org lain w/p salah kereta lain. huwaa, egonye aku kena hon sampai speed kereta laju2 tadi. emosi terganggu la kunon! hahaha
mase kat selekoh BMW plak muncul, eh buat suspen aku je. laju plak tu!

p/s : tak sabar nak jumpa dear kembar! hahaha

SELAMAT BERCUTI

bye, Assalamualaikum




No comments:

Post a Comment