kejap lagi ade orang nak balik!

nak nangis dulu
sob sob sob sob sob sob







aku yang pilih warna tu, aku yang pilih pattern tu dan aku juga yg pilih utk diri sendiri.









baru je beli dgn parents before balik Kuantan.
baru je cadang nak tido dgn cadar baru ni yg pinky!!





tiba-tiba hari ni dapat mesej yg tak terduga dan diduga.





"kami on the way nak gi Kuantan. hehehe"





ohh! macam dah kena tampar sekali!


p/s : never mind, beralah la dgn orang yg lagi tua kan? hahaha. aku cuma nak tengok perubahan perut dia. tengok perempuan yg mengandung ni sebenarnye comel kan? ko rasa comel tak? bagi aku, perempuan yg mengandung adelah sangat sangat comel.  well,,,,,,,, macam aku! *kuat perasan*




No comments:

Post a Comment