senang je cakap ??!


greetings guys opps , i mean early in the morning rite now .
okay i just can't sleep since i read that status .
omw ! ape la yg kau ni merepek kan ?
senang gilerr kau cakap orang macam tu ..
kau tak sedar ke yg kau pun sama je macam kawan kau tu .
eh Encik ____ , kau tu pun ada problem gak tapi kau tak nampak .
kalau kau risau jadi bodoh ,
aku risau minah lagi sorang jadi gila .



err sebenarnye ape aku nak cakap ni ?
status tu buat aku rasa firstly aku terpinga , marah dan lepas tu aku ketawa .
status tu memang tepat kena kat batang hidung kau tahu tak .
bukan la nak kata yg kau tu ade problem dgn aku .
tolonglah katakan yg awak tu tak marah saya dah . tak benci saya .
sampai bila nak keadaan ni macam ni ?


#kehidupan aku complicated lagi ! sofiaaaa , tolonglah aku .. hanya kau yg tahu ape yg aku rasa -,-

No comments:

Post a Comment