stupid drivers -,-


petang tadi aku keluar dgn mak .
gi cari barang kahwin untuk anak dara sorang tu .
err , cari punya cari pening gak kepala nak pilih .
masa otw nak balik tu ...
*di Jalan Wong Ah Jang
mak dah pecut ..
 tiba-tiba ada kereta Avanza yg tak dikenal bagi signal nak masuk .
dia terus masuk macam jalan tu kosong jee !
mak tak sempat brek dan redah jelah 
even tak langgar dia tapi kitorang pun terkejut gak lah
dan dia pandang kitorang lepas tu jerit woiii !
aku dah rasa bara masa tu ..
sampai kat trafic light kereta dia kat belakang kitorang .
you know what ?
dia main lampu dgn kitorang .
haish , bajet nak je aku turun dari kereta sound dia .

"pakcik ni pehal ?? dah salah sendiri tak payah hoii la dgn orang . bagi signal tapi tak tengok depan belakang ade kereta lain ke tak . jgn bajet la kereta pakcik sorang je ada lampu .
kat jalan raya ni bukannya boleh main ikut sedap je nak marah orang .
kalau mak saya brek confirm kereta belakang langgar dia 
 kalau mak  langgar pakcik at least pakcik untunglah kan mak saya bayar pakcik ? 
kenapalah tak boleh fikir macam tu ?"

okay sebenarnye itu adalah kata-kata yg lahir dlm hati aku . sebab aku tak nak sound orang depan orang ramai . malu dia kang . 
so finally aku duk diam dan cube tenangkan hati .
mak cakap , aku ni cepat marah ??!
yelah bak kata si L2F4F 
"awak ni panas baran dan cepat melenting"
okay saya faham dah . Thank You -,-


#aku sayang kereta tahu tak ! kau nak langgar aku , kau punya sukalah sebab confirm kau jadi buruan polis 
tapi kalau kau langgar kereta , seolah-olah satu nyawa dah hilang tau ! calar sikit pun aku rasa nak nangis !




I'm COOL

No comments:

Post a Comment