saya memang ego pun sebab tak cuba faham perasaan orang . hah , padan muka kau .. haha . 
fatin , diana , asyran , lynda , maz 
fatin , amira , nusrah , syera , ecah , kyra , titi
saya rindu koranglah 
i need you guys right now .
saya sedang takut nak hadapi SPM ni .
saya perlukan semangat dan dorongan korang .



p/s : mana oh mana jejaka yg selamatkan saya tu ? dia tak pernah muncul selepas 2 kali selamatkan nyawa saya . saya terhutang budi dgn awak . tolonglah muncul dan tunjukkan diri awak . tapi peristiwa tu menakutkan 


the best damn thing yg membahagiakan saya is Lee MinHo , DSLR , BMW , hotwheels car and food .. ouh saya boleh jadi gemuk !! kah3 .. 


*facebook dah boringkan .. so main games je lah ... bye stupidas , cutest .. 

No comments:

Post a Comment