zaman dah moden , semuanya nak moden . kad raya pun dah moden . tapi aku mengharapkan poslaju yg hantar kat raya ..





Greetings customer yang cute belaka ..




selamat berpuasa kali ke 25 . lepas tu raya bhaii ! kalau zaman dulu , zaman Facebook ape benda lagi lah tak wujud , kad raya lah yg paling syok saya terima . banyak siot !! siap main tukar-tukar dgn member . gantung kat dalam bilik lagi . sebab kad raya mesti ada gambar bintang dengan bulan kan ? so terang lah bilik kalau tutup lampu . wakaka . memang cunn ar zaman tu .. sanggup berhabis duit mahal-mahal beli kad raya tau . sampaikan pokai nak beli aksesori 'merepek' sendiri . humm , happy punya fasal , semangat raya tu ,,, hentam jelah kan ..





tapi sejak Facebook , Twitter , MySpace dan ape-ape aje muncul . dah kurang kad raya yang saya terima dan kurang jugaklah yg saya hantar . sebab dah maju kan ! tapi sebenarnya saya menantikan moment bertemu dgn abang posmen sebab nak terima kad raya . then sekarang , saya wish Selamat Hari Raya dengan paling pantas pun guna handphone ! tak de masa nak bukak internet dan post kat wall sorang demi sorang .





btw , tahun ni dah dapat dua kad raya weee ! terharu bangat doe !




*balik sembahyang Teraweh , baru teringat peti surat !





*taraaa ! thank you Asyran . dah 5 tahun ye our friendship ? hehehe . aku pun minta maaf if sepanjang persahabatan kita , mungkin aku dah buat hang terusik walaupun sekecil zarah . aku tetap nak tuntut duit raya . tapi bukan time raya . aku tuntut lepas habes SPM tau ! hehehe . sentiasa sayang awaklah budak tinggi lampai yg cute ! rindu awak sangat-sangat . 





*korang hagak dari sapa kad ni datang ? ce teka ce teka 





*Kad Raya dari Dato' Najib ! kau ade ? tak de kan ??
hahaha .








okay , whatever it is , sapa pun yg bagi , kita terima jelah kan .. Selamat Berpuasa lagi babe ! time to flying with Beby ! 




p/s : cepatlah hari Jumaat , i wanna go home ! miss them a lot !!



p/s : pssst ..... Farid Kamil open house doe ! haish ,, kalau la boleh pergi , confirm saya sampai dulu kan . well , saya suka Farid Kamil sebab bibir dia seksi , kau tak suka ? okay . main jauh-jauh . hahaha . baii !






No comments:

Post a Comment