semakin stress !!







now Imma bit stress and give up .
for looking this watch . seriously i want it .
G-Shock , too many choices and i can't choose easily .
so i'm looking for this since i already have SpongeBob and Ben10 .














Beby , i need this also . saya tahu yg awak dah ada sehelai lepas tu awak saja nak kasi saya jealous kan .  WThelll . hahah . awak tahu kepuasan saya terhadap barang macam ni kan .






p/s : someone please buy it for me . Beby , tolong lah , saya nak dua-dua ni . kalau sayang saya , belikan . kalau tak sayang , tak pe . saya tak nak minta apa-apa dah . awak bagi apa pun saya tak nak . 
*ayah kata ayah pun boleh beli* hahaha


now , i'm searching for these two things and hopefully dapatlah cari kan . bukan cari je , kalau boleh beli terus !


No comments:

Post a Comment