original sometimes can't hold for too long !!







kebiasaannya , ayah memang takkan bagi saya guna sesuatu yg mahal . it's not only about money , not about the quality and not about showing off . but the truly is hanya saya yg tak dibenarkan menggunakan barang yg mahal . bukan sebab parents saya pilih kasih ! tapi sebab saya memang tak tahu jaga and tak tahu guna barang yg mahal . saya mengaku okay . the day ayah beli jam yg agak mahal , i was too super excited to use it . tapi korang tahu tak yg jam tu saya gunakan dalam masa beberapa minggu je . then rosak . cepat betul saya bagi dia rosak , bercalar . macam handphone juga , saya tak guna pun macam korang yg ada iPhone , Blackberry , Galaxy Tab , Android and etc . sebab yg tu semua mahal . pernah sekali guna handphone mahal . tapi saya tak reti jaga jugak . tak sampai setahun , handphone tu dah jadi 'akuarium' !





bila ayah tawarkan jam pasar malam yg harga sepuluh hinggit tu , at first saya rasa tak nak sebab cepat rosak . tapi satu hari tu saya nampak jam yg cute sangat kat pasar malam . i told my dad to buy it . amazing , jam tu saya jaga dan sayang and i've been used it about 5 month . handphone yg murah pun saya mampu jaga sampai sekarang . ok short story is , Im not interested with quality but design and something yg buat saya selesa dan yg paling penting comel . sebab bila saya pakai , baru nampak cool . well , that's me yaw !






i have new wristwatch . Santa Polo . kau hagak berapa hinggit ? hahaha ... sebab jam tu nampak cool even orang lain cakap tu macam jam lelaki . tapi nak buat cam ner , aku tak pernah ada jam perempuan sepanjang aku hidup . jam yg selalu aku beli pun jam budak-budak , jam lelaki . kau tau jam lelaki cam ner ? yg besar dan gaban punya . baru cool kan . hahaha .








p/s : jgn kasi hadiah yg mahal kat aku okay . cukup syarat yg barang tu comel dan simple yg boleh buat aku nampak cool bila gunakan . sumpah appreciate it !

No comments:

Post a Comment