merdunya satu suara membuatkan aku menangis ,,,







he makes me cry 
the beautiful melody of his voice .
SubhanAllah ..


hari ni semangat nak buat Taraweh 20 rakaat sebab ada Imam Mekkah ni .
saat Imam Sheikh Abdurahman as-Sudais membacakan doa qunut dalam solat witir terakhir .
dia menangis kerana dia tahu maksud bahasanya sendiri .
bahasa Arab . 
dan doa itu membuatkan aku jadi sebak . mata aku berair dan tak tertahan lagi
terus mengalir keluar selaju-lajunya .
walaupun sebenarnya aku sendiri tak faham doa yang dia baca .
tapi seolah-olah doa itu mempunyai kuasa yang melemahkan aku .
membuatkan aku menangis tak henti .
tapi terpaksa cover sebab tengah sembahyang .
saat memberi salam terakhir dan mencium tangan mak ,
aku terasa nak menangis lagi . *menangis juga*


mood malam ni lari lagi sebab dah menangis tadi .
kelemahan saya yang kedua adalah menangis . 
orang lain menangis , saya pun sibuk nak nangis .
but once saya dah start menangis , tinggalkan saya sorang-sorang .
tak pun , just stay silent besides me .
jgn cakap sepatah pun dgn saya until 
saya dah okay .



*Beby , dengar ye . bila dah buat saya menangis , so berambus jauh-jauh okay . paling kurang pun , teman saya menangis sekali tapi jangan bercakap langsung dengan saya! even awak tak pernah buat saya menangis , tapi saya warning awak tau . wakaka . lepas tu mesti awak kecut takut saya patahkan hidung awak . hebat awak ye sebab sanggup ada kekasih yang ganas macam saya .




p/s : nak kesian ke tak nak ?? sebab amer dah pun jadi mangsa keganasan saya yg paling teruk . dah berbagai cara saya buat tapi dia masih lagi mengacau . tumbuk hidung , sepak pinggang , pukul guna pembaris dan botol pun dia tak reti duk diam lagi . apa cara lain yang boleh buat lelaki berhenti mengusik ? humm , kau takyah la berhenti . sebab nanti takde sapa nak jadi mangsa aku . wakaka . ayat kejam kan . sorry ye kak long a.k.a pondan !




psst :  masa untuk tidur . kbaii !


No comments:

Post a Comment