i'm feeling what ??!

aaaaa ,, kenapa terasa jauh dari kau ? padahal memang selama ni kita jauh pun .. tapi hati aku gedik nak tatap muka kau . walaupun aku tau aku sakit hati kalau tatap wajah kau yg kacak tu . teramat la gedik nak tengok kau , tapi aku tau aku cuba nafikan semua ni . susah kan kalau dah mula menyukai seseorang , teringat akan seseorang , merindui seseorang dan bertambah parah bila dah mula menyintai diri seseorang . *ayat seolah aku tak pernah fall in love* . betul kan kata orang , sekali kita dah mula suka orang tu , memang susah untuk melupakannya .


tapi kenapa kau la yang paling teruk buat aku angau kemaruk sampai jadi macam ni ?! mungkin sebab perasaan yg ada terhadap kau dah terlalu lama . terlalu lama aku pendam dan tak pernah jemu . tapi sejak mata aku terpandang kau tahun ni , jiwa aku tak tenteram , emosi aku kacau-bilau , segala yang aku lakukan , mesti tak boleh focus , asyik kau , kau , kau dan kau yg selalu aku ingat . tolong lah bagitahu yg ini kisah dongeng je ? aku tak nak letak harapan yang tinggi terhadap perasaan ni .


aku tak tahu macam mana nak paksa kau buka mulut dan bagitahu apa yang kau nak sebenarnya ? hati dan perasaan aku bukannya untuk dipermainkan ! kalau kau serious and why not me yang dah bertahun tunggu kau ? then make a serious decision so neither me nor you get hurt . bila masa yg sesuai yg aku patut bagitahu kau sebenarnya ? masa semakin berlalu , dunia kian berputar , mungkin aku ke timur dan kau ke barat , dan mungkin aku ke utara , kau ke selatan . tak mustahil kalau aku dan kau berada ditempat yang sama .


p/s : even tak leh tulis banyak , aku harap kau tahu satu hari nanti yang hati aku sentiasa menunggu kau . sentiasa jujur terhadap kau . okay , ayat makin menggedik , Beby dah memanggil suruh tidur sebab esok nak bangun sahur . selamat berpuasa semua ..


insa and annyeong stupidos readers ... wakakaka xD



*IT'S ME & HIM .



No comments:

Post a Comment