i miss my beby lagi ....



serious , saya rindu awak la Beby . setiap hari rindu , rindu dan ketagih merindui awak . awak tak rindu saya kan ? yela sebab awak kan hensem sangat . sibuk melayan girls-girls yg sering berdamping di sisi awak . tak kurang juga dengan boys-boys yg berkepit dengan awak . *='=* saya tau saya jauh dari awak . tak dapat tengok awak , main rambut awak , tapi saya percaya dengan awak . saya yakin dengan kesetiaan awak . sebab orang cakap kan tak elok berprasangka buruk terhadap kekasih . so kita kan dah deal yang awak boleh keluar dengan sesiapa pun , either me too . sama-sama janji nak bersikap open-minded right ?





puasa ke 9 , well puasa kali ni agak mencabar diri yang tak suka duduk di dapur . siapa percaya yang saya dah start buat kerja di dapur , sila angkat bulu ketiak ! haha . tapi bagus juga kan , at least i know what i supposed to do . tapi tak tahu memasak ! ok , untuk semua lelaki , jgn pilih girlfriend macam saya . Beby saya ? tak pe , dia tak kesah .. dia kata okay sebab kitorang boleh masak sama-sama kan . hehe . saya sayang awak lah Beby . mak cakap saya macam budak tadika sebab banyak sungguh bertanya ! bertanya kan tak salah .. ok saya faham , kadang kadang saya agak kebodohan so maybe saya akan bertanya soalan yg agak mengarut . thank you mummy sebab memahami kerenah anak dara yg bongsu . i love you a lot than Beby !!



lepas tengok muka Beby , baru feel nak tido . wakaka . kbai !!


No comments:

Post a Comment