Gay lagi kan .....




korang cakap Beby saya gay ??! sebab perwatakan dia yang charming , jambu , and stylo tu korang kata dia gay ? cakap jelah sebenarnya , korang pun jeles tak dapat jadi charming macam dia . bagi korang jambu tu dah style pondan pondan . orang ikut rentak stylo , yang ko ikuit gilo tu buek apo ? lantak dia lah nak buat style ape pun . yang korang tiru style orang tu tak pe plak ? like i said before , everybody got a chance to make their first step . hee , memang saya cukup tak suka la korang nak mengutuk Beby saya . mak saya kutuk dia tak pe lah . kesian Beby , tak fasal-fasal kena kutuk ! saya suka awak yang jambu ni . sebab awak sentiasa cool walaupun kadang-kadang awak suka buat saya bengang . walaupun awak tak bagi saya marah sebab 'gay' ni , tapi saya tak suka la orang buat kesimpulan ikut sedap mak bapak tiri laki dorang ! 



ok , nanti Beby marah lah lagi sebab ungkit fasal ni . sorry by ! cuma saya sayang awak . terlampau sangat !! rambut awak dah style ape ye skarang ? hidung mancung awak tu , saya rasa nak bagi patah je . hahaha . sebab hidung saya tak mancung pun *=,=* .  rindu sangat ! lesung pipit awak tu . haish ,, gila saya dibuatnye bila awak senyum .. setiap hari dah separuh gila teringat tentang awak . cuma awak tu je ! jangan la buat saya sampai jadi gila lagi . melampau la! hari-hari ingat awak sampai terasa nak cari laki lain ! hahaha . chop! saya gurau je .. kitakan cool .. awak pun asyik berkepit dengan kawan perempuan dan lelaki . awak selalu cuba bagi saya jeles kan ? tapi tak menjadi sebab awak sendiri yang jeles . padan muka ! wakaka



selamat berpuasa hari ke 19 ! kbaii !

^^,

No comments:

Post a Comment