blog dah ade 'penghuni' baru ....



yaw guys ,, eh eh eh , salah ! Assalamualaikum anda , anda dan anda .. sihat tak ? puasa penuh okay . jangan tinggal tanpa sengaja tau , nanti tak dapat duit raya . nampak tak 'penghuni' baru kat blog saya ni ? tak nampak ?? ce cari betul-betul .. ade je .. kalau tak nampak jugak , mata korang ni bermasalah la tu . hahaha











dekat seminggu tak pakai gadjet , dah rasa bersawang tak update . terasa ketinggalan zaman giler .. ayah lupa nak bayar bil dan katanya tak payahla bayar . nanti adik boleh study . okay , ayat tu buat saya insaf sekejap sambil hentak kaki kat lantai tanda mogok ! betul jugak apa yang ayah buat , sebab no one can disturb me including my Beby . padan muka dia ! haha . tapi terkantoi gak hari ni . mak kata ayah dah bayar semalam . thank you mummy sebab dah bocorkan rahsia ayah yang hebat sgt tu . yeay ! dah boleh main game online , blogging and facebook .










btw , korean pun tak tertinggal lagi .. haha . *imma big fans of korea* weyh , tinggal seminggu lebih nak puasa , lepas tu kita nak raya , saya nak collect duit banyak-banyak , makan sampai tak engat dunia , main mercun sana sini , pergi rumah orang dengan muka tak malu nak minta duit raya , photoshoot sane sini , pakai baju raya sakan dan paling penting , kita enjoy habes .













ok , itu semua zaman budak-budak dan tahun lepas . tahun ni dah berubah doe ! orang semua pergi beraya , saya pula kena teperap dalam bilik yang penuh dengan penderaan minda , emosi dan huuu , mesti rasa nak nangis tengok orang happy je raya ni . lepas raya TRIAL .. so takpelah . saya sanggup berkorban . biarlah duit raya tu melayang dulu , biarlah orang lain yang tolong makan , biarlah orang lain yang cedera dek main mercun , biarlah orang nak berjalan sana sini , biarlah orang semua nak bergambar sampai camera rosak pun tak pe , biarlah semua orang over tayang baju raya lantaklah kat korang yang nak enjoy .










saya ? saya ade buku , korang ade ? tak de kan .. saya ada peluang nak jadi insan yang berjaya . korang ade ? saya ada ubat gigi kasi putih gigi . korang ade? setakat rantai emas , beg bling-bling tapi gigi karat ! macam mana nak raya ? habaq mai sat . hahaha . tak sabit langsung kan ..

















p/s : eceyh , kak nus a.k.a pendek yang perasan tinggi dah mula 'up' doe .. gua bangga ni nak share sekali . hahaha . boleh tayang depan diorang kan kak nus sambil tangan di dada mata ke atas . kitorang pun ade , korang engat korang je mampu up ? everybody got a chance to make their first step ! okay babe , chillax ...




selamat berpuasa dari syahirahyuna a.k.a cicak@ayam .....


comelkan 'penghuni' blog ni . hahaha


No comments:

Post a Comment