seolah olah , ade kemungkinan positif ??
kan kan ?
boleh ye ?
kalau boleh yg ok lah kan .
you should know it .
i'm a bit confused now !
please agree dgn saya .

sebelum saya menarik diri .
saya sayang anda dgn dia . 
paling sayang , anda lah 
sebab dah bersusah payah utk saya .
tapi dia tu stylo .. buat saya tak berhenti berharap .
tapi anda jugak yg saya cari time senang susah .
tapi promise !
bila ada dia , saya takkan lupakan anda . 
saya akan sentiasa bersama anda dan dia .
tak pe kan ?? saya takkan jatuhkan study ni .
kalau jatuh pun disebabkan persekitaran yg gila .


tapi , tapi , tapi , 
walaupun saya ada anda dan dia ,, saya tetap milik B .
B tak pernah saya lupa even saya happy gila .
even , B jarang ada kat sisi , at least B tahu apa yg saya buat .
kan B ? our heart will stay together .
 your heart are mine . mine are yours . 

sayang awak sgt-sgt B , sebab awak memahami saya .
saya tunggu saat nak peluk awak B sebab awak ni tough sgt .
boleh ye ?? tapi saat awak dah rasmi jadi milik saya sepenuhnye tau !
selamat malam B , tatap gambar awak , rasa nak mimpikan awak setiap hari 
muahahaha



p/s : korang faham tak ape aku mencarut ni ?? tak ???! aku pun tak tahu ape aku mencarut . mood malam memang suke mencarut yg bukan bukan . at  least , korang tak sakit hati kan ? haha . sebab citer ttg aku bukan ttg korang . *malu* boo sama dia boooo !!

psstt !! saya ada kawan baru ,, Pakistan malii !! cun habes siott ... kalau kacuk sana pun okey gakkan ?? hahaha . . tapi nak Korea gak .. weekxxzz

notes : Minha cakap - i haggyo jiman jiog doeji anhseubnida ... -
michin haggyo !!


No comments:

Post a Comment