once selsema , susahnye nak sembuh !

bila dah selsema , huh , jgn harap la aku nak cepat sembuh . dah telan ubat dos tinggi pun , bila bangun tido , aku tetap selsema . selsema je tak pe , ni sampai gatal hidung , gerenti gua cakap rasa nak cabut hidung jee ! dah berhelai-helai tisu masuk dalam tong sampah , dalam kotak aku jamin tinggal bape helai je lagi ! muka pun dah jadi badut bila hidung aku saja merah . aigoo ! jeung-o !! sampai mata pun rasa nak cabut je . betapa hebatlah penyakit  s e l s e m a  ni kan ?! mengganggu aktiviti harian .

 hari ni kelas +math dgn agama . tak dapat hadir !! kalau hadir pun , aku takleh tumpu perhatian dan buat kerja , tak ke rugi masa aku ? menyusahkan orang lain adalah . walaupun nanti ade gak yang cakap aku saje tak nak dtg , ok .. lantak hang nak cakap ape pun . sakit ni Tuhan bagi , bukan hang . so target gua bangun pagi ni , gua capai buku sejarah dulu . dan kemudian bm dan lepas tu agama . dan lepas ni aku terpaksa mengadap buku dari muka buku dan belogg and game ! oo siheom !








p/s : encik sekalian termasuk datin , kelemahan gua adalah selsema . once gua dah selsema , confirm mood gua beralih angin . bukan sebab gua tak suka layan encik dan datin , tapi gua tak nak nanti encik dan datin cakap gua sebar virus . so bila gua dapat flu , gua minta maaf okey . *hingus sibuk nak keluar* ok bye !

No comments:

Post a Comment