jom solat hajat ramai-ramai kasi gegar results SPM ..




malam ni ade solat hajat kat Masjid IM15 .. aku pun jangka yg tak ramai datang sebab Harimau menentang Singa .. rockk ! last , ok even ramai la jugak ,, tetap kalah dgn Bukit Kuin (betol ke eja) . ustaz tu baca sedap la .. tapi sembahyang terlalu lama pun takkan khusyuk sebab aku mula berkhayal . so ustaz , next time bace style standard la ye . Baca Yassin bapak lajunye ustaz tu baca . time baca Yassin tu tibe tibe aku rasa sebak ! sebab aku baru rasa debaran SPM , aigoo ! tgh bace Yassin tu dlm hati dah tertanya-tanya , boleh ke aku nak hadapi SPM ni ? gementar siot .. dah la fikir sebagai manusia takkan pernah lepas dari dosa . bayangkan lah , everyday jumpa mak ayah , tapi dalam tak sedar mungkin aku ade buat sesuatu yg menyinggung perasaan mereka . not only them , kawan lagi . guru lagi .. semua orang la .. kan kan ?

*semoga dilapangkan dada utk belajar dan menjawab exam nanti . good luck !!








" Hargai seseorang yang telah menyayangimu meski kau tak menginginkannya .
berilah ruang kecil untuk menaruh cintanya meski kau tak memberi harapan padanya .
disaat perhatiannya menghiasi hari-hari mu , tersenyumlah untuknya meski hatimu tidak mempedulikannya.
karena mungkin kamu tidak akan tahu kamu akan kehilangan dia disaat dia berhenti menyayangimu , mencintaimu dan pergi meninggalkanmu selamanya "







*and i will walk non-stop so that i can stay away from hoping anything to have you. however , please! i still love you . 





p/s : conclusion nya syahirahyuna and Mr. MI masing-masing ego dan tak cuba rebut peluang untuk berterus terang . I wish you happy forever . semua orang tolong vote yg syahirahyuna seorang yg pengecut , dan mengada . Thank You , bye !


No comments:

Post a Comment