i'm acceptable ...



tak tau nak post ape . 
cuma , aku terasa happy untuk seketika .
with them ,,, siapa lagi kan ..
B kan tak de , so dorang lah ganti B sementara .
mungkin , aku dah mula ketawa .
dah mula untuk ketawa like i was kids 
hanya menangis bila pemintaan tak dipenuhi . 
menangis bila tak de sapa na layan kerenah aku .
menangis bila ditinggi suara .
menangis dlm hati andai tak puas hati .


semoga kebahagiaan dan senyuman ni untuk aku selamanya .
biarkan kekecewaan berlalu begitu sahaja .
pergi , pergi , pergi dan jangan pernah kembali .

sebab Allah uji hambaNya dgn ujian yang mampu dilalui . 
dan aku bersyukur kerana masih diberi peluang untuk tersenyum .
bersyukur aku masih melihat terbitnya matahari .
bersyukur melihat kegembiraan keluarga .
bersyukur dengan kehadiran teman yg memahami .
bersyukur kerana masih bernafas . 
bersyukur mata masih lagi melihat keindahan dunia .
bersyukur kerana masih diberi kesempatan untuk mengucap kalimah Allah .
bersyukur kerana mereka masih menyayangi diri ini .

semoga mereka juga sentiasa di dalam lindungan Allah .
berikan mereka kebahagian yg teramat indah .
berikan mereka usia yg panjang .
berikan peluang utk menginsafi dri .
berikan kekuatan dlm menjalani ujian Mu .
dan matikan kami semua dalam keadaan beriman .
terimalah taubat kami yang penuh dgn dosa .
besihkan jiwa dan hati kami .
berikan kesempatan untuk mengucap dua kalimat syahadah dengan lancar .



semoga kebahagian akan sentiasa bersama kita .
last wish : walau ape pun berlaku , biarkan aku berada di samping mak ..



No comments:

Post a Comment