*08



dearest my blossom flower !




lately ni moody lagi .
kat sekolah kalau aku moody tu , something wrong somewhere .
nak moody gane kat sekolah kalau dikelilingi dengan pelajar nakal yang gila + sempoi ?
ohh moody , pergilah main jauh-jauh .
jgn biarkan aku terus macam ni .
boleh sakit balik .









-pergi-












semoga dia akan jadi milik aku .
don't take ___ away from me .
boleh menangis seumur hidup tau tak !
even , banyak lagi yg boleh dicari kat bumi yg luas ni .
tapi , bila peluang dah ada ..
rugi kalau dilepaskan ?










  

Encik MI , awak ni hensem kan ?? hati sentiasa dupdap tgk muka awak .
cinta saya pada awak semakin hebat .
terasa semakin berada dekat dgn awak .
kehenseman awak tu buat saya tergoda setiap masa .
senyuman awak yg sangat mencairkan hati para gadis .





kalau jumpa nanti , saya ada perkara nak bagitahu kat awak .

tunggu saat saya ready nak bercakap .











p/s : B dengan MI ?? siapa tu ? haha , aku punya buah hati kan ? bukan masalah korang .
p/s : jeles tgk rupa mereka berdua yg sentiasa digilai ramai !


stay cool always , bye !




No comments:

Post a Comment