teruskan memberi alasan . shitt kau !

hey pompuan yg tak sdar diri . teruskan memberi alasan oke . ohh , aku lupa . kau tuh tupai . boleyh loncat sana sini kan ? tape , teruskan . aku akn lihat dari jauh . sejuah mane kau boleyh tipu org terus menerus . lambat laun kau akn tersungkur ke tanah yg nyata jugak . ingat lah , once kau cmnih . balasan nye lagi teruk kau dpat tahu . tape lh , taiping nih kecik ja pun . semua maklumat aku nak senang je dapt . kau tuh childish lagi . so , kalu nak buat something pun jgn smpai pijak kepala sendri . kesian tgk kau . nak pasang kaki ? buat lah . tapi ingatlah wahai wahai dua ekoq syaitan laknatullah nih - nua & shahir azli . kalu korang berdepan nan aku nnty . aku akn make sure , korg balik dgn buah tgn . aku kan baik , siap bg saguhati lagi . ingat lh sebelum berpantang maut . fizikal korg tuh sempurna , jgn lh smpai balik rumah nmpak cacat . 

salam |36

No comments:

Post a Comment