perangai kau cam cilaka lah weyh . kau dah conteng arang kat muka aku . fuck ***

aku dah lama sabar dgn kau . tapi skrg aku memg betul dah ta tahan perangai kau . tgk kau menghina aku , mengaibkan aku . ape salah aku weh ? besar sgt ke hah ? kau ta puas hati ape ? nasihat orang bagai . diri kau tuh dah cukup sempurna kah ? hey , pliz . hidup kau tu pun still bawah ketiak mak kau tuh lagi oke . aku bullshit ? yah , that's me . puas hati kau ? i hope u'll happy with your every single words oke !!! menghina lh lagi . kutuk lah lagi oke . aku tak kesah . sebab itu bukan salah aku . aku tersentap ? sorry sikit yah childish . aku bukan tersentap tapi malas na layan dgn perangai kau yg terlbih childish tuh . patut lh senior kau pun suruh aku jauhkan diri dari kau dulu . sebab kau nih kuat mengkhianati orang . please lh , sekarang kau kt atas . tapi ingat , esok lusa kau jatuh jugak ke bawah . mase tuh kau baru tahu langit tinggi ke rendah . sementara kau nak capai tahap matured kau tuh kan , pegi lah byk berdamping dgn orang yg lbih tua oke , bukannya kanakanak ribena !

|36

No comments:

Post a Comment