i'm not surprise . .



gua dah tgk blog+blog+blog 
banyak sgt blog yang gua follow
gua tgk ade satu topik menarik .
gua pun bukak .


'aku tak ada dara'
gua tak surprise langsung dgn statement dia .
sebab bagi gua , bukan dia sorang yang tak ada dara .
ramai lagi yang tak ada dara kat dunia ni . 
tu yang dah kawen pun tak da dara ??
ok , bagi lelaki mungkin dara tu penting .
mahkota seorang wanita .

tapi dari komen yg gua nampak .
masyarakat kutuk dia , hentam dia tanpa belas kasihan .
gua mau tanya , lu duk hentam dia , lu ada tau ke kisah sebenar dia ?
ada lu tau kesah hidup dia ?? family dia ?
jawapan lu mesti tak da kan ?
so , kenapa lu nak hentam dia ?
mungkin hidup lu lagi sengsara dari dia kowt ?
gua bukan nak backup dia .


just . . oklahh 
gua kasi lu satu link .
gua sokong sgt lah dgn blogger ni .


gua rasa bersalah gak sebab dari ape yg gua lihat blog orang lain tu
gua ada perli dia . tapi gua bukan perli kaw kaw .
gua cuma rasa terkilan sikit dgn sikap dia .
lepas tu gua fikir balik . gua sapa nak judge dia ?
bukan dia sorang tak ada dara . ramai lagi .
so _____ , i wish , satu hari gua nak jumpe lu nak mohon maaf .
gua bukan suka suka nak kutuk lu . 
mohon maaf sebab kutuk belakang . 
btw , gua harap lepas ni lu akan okay dgn hidup .
pedulikan apa kata orang . 
lu dgn hidup lu sdri .




kalau masyarakat sendiri nak hukum dia , macam mana dia nak balik pangkal jalan ?
just think of it . banyak lagi hal kat dunia ni .
so capital N , stay cool . . 





No comments:

Post a Comment