saya dah letak jawatan !!



hah , terkejut lah tu . . ye , aku dah letak jawatan
jawatan ??
aku dah pulangkan balik senjata .
cukup la seksaan menjadi askar .
dah banyak peluru aku lepaskan .
so , tamatlah exam midyear hari ni yey !!


tak sabarnyee nak balik rumah lama .
rindukan bilik yang dah bersawang tu
rindukan halaman rumah
dapur yang besar (banyak makanan)
rindukan keluarga yang ramai .


esok last sekolah before cuti . woootttt !!
haha
boleh relex jeee
like usual . . stay cool :)





hari dah dekat , , hati aku berdebar debar . .
nafas tersangkut seolah-olah kena pakai alat bantuan pernafasan
darah luka yang mengalir bagaikan The Curse
but , but , but , but



will i ____ you ??
will i ___ your eyes ?
will i ____ you ?
|||||||||||||||||||||||
|||||||||
||


will you ____ me ?
will you ___ my eyes ?
will you ____ me ?





notes : bila kau hilang , musnah semua impian . . - bunkface
notes : saya cintakan LMH . . . . muahahaha


byebye blogger







No comments:

Post a Comment