pergilah jauh jauh . . .




awak 
awak tahu kan kenapa saya panggil awak ?
mesti awak nak kata saya ni mengada-ngada 
tak pe . saya dah biasa pun orang cakap macam tu . 
terpulang awak lah nak kata apa . 
saya dah tak nak perang lagi .

saya tau 
awak pun bukan lah manusia yang sempurna macam saya
ok deal , kita datang dari Pencipta yang sama . 
so , antara kita , saya rasa tak perlulah sampai
nak menghakimi diri dengan mengata .
cukuplah dengan kesilapan kita dulu .



saya cuba ikut cakap mak ayah .
lupakan awak . awak tak penting .
tapi saya tetap degil .
sebab saya nak kawan dengan awak . 
orang lain nasihat saya , tapi saya tak tentu hala
nak percaya kat siapa .


pastu , bila saya dah ternampak .
saya nampak 
nampak dengan jelas .
teramat pedih !!
luluh hati saya , awak . 
apa la salah saya ?? awak mengata saya tanpa soal selidik siapa yang
 S A L A H 

lepas tu , awak hentam saya yang bukan bukan .
bila saya betul betul sakit , awak katakan saya berpura-pura .
saya betul-betul sakit awak .
kalau saya nak main main , lama dah saya bagitau kat awak 
tak pelah , awak tak perlulah nak ambil berat fasal saya dah .
saya ni bukannya siapa siapa bagi awak . 
kalau mati pun , awak boleh kata kat semua orang yang saya pengsan je
bila saya kat dalam kubur nanti , awak kata la
kat semua orang yang saya tengah main aci-nyorok .
bila saya betulbetul dah tak de , awak bagitahu satu dunia yang saya lah kawan 
paling 'hebat' bagi awak . 




lepas ni , tak lama lagi , berjuta saat lagi , kita takkan bertemu lagi 
saya tahu yang awak menantikan saat tu . 
bila saat tu tiba , saya bersyukur sebab diri awak dan saya dah tak ada dosa lagi .
dosa kerana saling mengata . 


dan saat tu

pergilah

pergilah

pergilah

pergilah

pergilah




jauh - jauh 









p/s : saya tak boleh tahan air mata bila saya post kali ni . 
p/s : nasib baiklah hati terdetik untuk selongkar segalanya . 
p/s : sedang pujuk diri agar tak terpedaya dengan rayuan syaitan untuk berdendam  kembali .







well , honey . . S M I L E .. . . they are all nice to you . be nice with them and let Allah pay for them . 
i love myself , . . i'm happy to have 'family' . . .












No comments:

Post a Comment