*06



[ ISNIN : 23 Mei 2011 ]


paper exam kaw-kaw punyer . chemist 2 and 3 , agama Islam 2
woo , sounds crazy kan nak jawab chemist tu .
btw , oklah , aku boleh jawab daripada selalu tinggal kosong jee
 pastu ade budak datang minta derma .
kitorang hulur la masing masing punya duit 
woot , dapat sticker 1 Malaysia .
hah , boleh arr lekat kat belakang kereta .
haha , bajet arr kan , sticker kecil kowt .

btw , Happy Birthday buat kembar bazek nabek a.k.a lori dan bas . 
hahaha .

sweet 17 . . hah dah tua ! haha



*tak tahu mana satu nabek dgn bazek  . humm , confuse , luckily jam tangan tu yang membezakan . haha . korang jangan tukar jam plak !!




[ 24 Mei 2011 ]

exam hari ni 1 paper je 
+math 1 . 
perghh ! lagi susah dari paper 2 kowt . 
siyes aku cakap soalan belakang tu aku banyak tinggal .
kantoi arhh ! hahaha
lantak arr , aku punyer paper . 

oh hari ni pun birthday bapok a.k.a aney . 
haha , bapok dah tua , 17 jugak . 
so , once again Happy Birthday to my old friends 

terselit plak gambar waniey . lolx . yeah wanie and myra a.k.a bapok








notes : tinggal bio dan fizik dan hoooraaayy !! haha . lompat setinggi boleh . tapi tapi tapi , sabor jelah nak jawab exam tu . lolx
notes : saya dah mula mendekati mereka . semoga ukhwah sentiasa mesra .



morning readers , stay cool !!!



No comments:

Post a Comment