*05



selamat tengah hari dan salam satu Malaysia .
kepada warga Adam , pergilah sembahyang Jumaat sebelum dikeraskan hati anda 
aku perempuan dan tak wajib sembahyang Jumaat
_examminggunidahtamattungguminggudepanlak_


so aku nak cerita pengalaman cuak dan mungkin takut
tapi sebenarnye , tak delah sampai cuak macam Cik Shibum

[19/05/11]

exam chemistry dan juga +math
chemistry ?? boleh lah , tak delah sampai terjuling mata macam Cik Aisya Fendi


hehe

sebelum +math start , ade la kes gaduh gaduh
alah , bukan gaduh ringan tapi BERAT !!
sampai baling kerusi dan fire extinguisher .
aku risau kalau benda tu meletup . 








tapi , tapi , tapi , tapi yang paling merisaukan bila
A nak baling kerusi kat B , kebetulan aku pulak terperangkap dengan meja dan kerusi yang dah berterabur dan B ni berdiri depan aku
dalm hati dup dap dup dap kalau B mengelak 
sah sah aku pengsan atau pun kepala aku benjol !!

masa tu Allah saje yang tahu betapa cuaknye aku 
dan bersyukur sangat aku dapat keluar dari kelas .,

one thing lagi yang aku takut is masa nak gi toilet sorang sorang , tersermpak dgn geng2 gaduh 
perghh ! pandang aku macam tak puas hati . dah tu block jalan aku


punca gaduh , aku malas arr nak kecoh kecoh . . hal lelaki kan ??
lantak dorang lah 

weyh Orix's , aku harap kau tak kena buang sekolah . apepun kau masih ada kitorang semua 
kitorang sokong kau . *yang tak sokong tu BLAH arr dari blog aku*


aku tak nak kecoh hal ni dah . 

cuak okey . . haha





oh yes , btw . . ucapan takziah buat keluarga Hakim Kamal yang telah kembali ke rahmatullah
Al-Fatihah . 

aku bukan la kenal pun dgn si blogger tu , cuma aku terbaca blog Cik Epal tadi .



aku tersentuh hati bila status dia : student sampai mati 



. . . . 



notes : masih terfikirkan MI , LMH dan JKS . . rindukan mereka . . te quiero 


No comments:

Post a Comment