sedapnyerr aiskrim. . .



grrr 

lama gila tak makan aiskrim !!

beli hari jumaat lepas .

tadi baru aku makan .

gara gara terlupa .

ye arr , aku kan lost ingatan kadang kadang .

malas arr nak cerita fasal lost ingatan tu .

kang orang kata aku ni tak betul .

skang nak cerita fasal aiskrim yang dah berzaman aku tak makan .

perghh .

sadis gilerrr ayat aku niyh .

hahaha




nampak tu ??

aiskrim ni lah yang aku nak cakap . 

yang ni lah aku beli . 

padahal nak beli traffic .



tapi nak buat camner .

yang lime tu lagi lama tak makan .

so , ketagihan tu dah terlaksana .

thank you ma sebab tak bantah saya makan aiskrim .

(memang aku tak boleh makan)

>pesan doktor<

do i care ??

hahaha

sapa nak tolong beli ni plak untuk saya ??




lepas tu . i need someone untuk belanja saya makan ni 




apa ni ? aiskrim la . . mahal bahh :))






p/s : terasa lapar plak . okay . pergi makan dan saya akan sambung belajar selama berjam-jam sampai saya terlena sambil pegang pensel . 


p/s : joh-eum bam geuligo nan neohuideul eul salang dari syahirahyuna :))


No comments:

Post a Comment