school holiday ! here i come part 1



C U TI , C U T I , C U T I 
*3hari jee*
bersyukurlah tu .
petang ni datang sekolah buat projek . 
tapi tak siap siap . ntah bila nak siapkan . 
engatkan lelaki yang datang 3 orang  . sekali datang 7 orang !!
tolong tu takpelah jugak . 
ini tengok Hantu Kak Limah dalam youtube .
='=




eh eh , tadi kelas kecoh . 
well i know the story 
and i know how bad she is . 
really know what the hell is her . 
aku memang tak sangka yang kau bakal cakap macam tu .
**** arr member macam ni .
sepatutnyerr aku tak rapat dan tak pernah kenal dengan kau .
ohh , , pengalaman yang yang yang aku takkan lupa . 
saat kau sebenarnyer mengutuk belakang aku . 
aku dah cukup sabar dengan sikap kau la . 
kau engat kau sorang je bagus dalam dunia ni ?
errr , aku tak tahu kau datang dari planet mane kan ?
ke mak bapak kau yang ajar cam tu ??
tak baik lak nak salahkan parents kau . 
so aku hentam post ni untuk kau yang bergelar S.S
seriously , aku memang dah tak suka sangat . 
kan aku pernah cakap kat chegu yang aku yang aku yang aku . . 
> tak suka tengok muka kau .
> tak suka dengar suara kau .
> tak suka dengar nama kau . 
> tak suka bila kau cakap dengan aku . 
> tak suka langsung yang berkaitan fasal kau .



kau dah jaja nama aku , kawan aku , teman aku , dan orang yang tak bersalah pada kau termasuk aku .
can i just mention your name here . 
well , i just wish that you know this is my blog and i hope that you will read this . 
dah , aku malas nak ungkit 
just want yoy to know and keep it in your kepala hotak !
tolong jangan jadi masyarakat yang dipandang rendah . 

dan tolong jangan kacau hidup aku . 
sebelum aku report polis 
eceyhh , *over*
hahaha . short , please stay away from my mess life , 
it's my way and don't try to force me to follow you 'nice' life . 
hate it . 




oh , gotta go for tuisyen . 
balik nanti nak story mory lagi ye blogger . 


eh , awak yang comel tu  . online je yeww ??
blaja lahhh . hahah









No comments:

Post a Comment