muka b a j e t penat !!




 [ latihan rumah sukan Neptune ]


first time nak libatkan diri dengan sukan kat sekolah baru . 
ye arr , tahun lepas aku datang , dorang dah habis sukan .
tapi at least aku sempat sukan kat BJ dulu . 
(even setiap acara yang bakal berlangsung aku larikan diri)
sebab mengada-ngada bagi nama kat cikgu . haahha


ok . kali ni aku ceburkan diri dalam 100 meter dengan lontar peluru .
over gilaa . hahaha
kalau kat BJ pun , aku selalu bagi nama dalam 100 meter , lompat jauh , lontar peluru dan larikan diri 
jadi photographer . 
well . that's my job . ahaha


bola lontar peluru kat sini ringan siot . .

while aku nak lari 100m , tudung terselak !!
a l a m a k ! !
grr
tapi aku terdengar budak sebelah kata
'grr laju gilerr budak sebelah ni'
ahh aku pecut jelahh . lantak arr tudung terbukak ke , terkoyak kew , .

janji aku dapat nbo . . . 
hahaha
tak payah bangga . kang aku kembang , terus tak mampu nak pecut .
blablabla


dan someone is condemn to me
 a m e r : eh eh , asal muke 'burn' ni ??!

tak pe , nanti aku make up dengan t e p u n g . baru kau tahu .

ahh aku tahu arr aku runner terhebat . bukan macam kau . dah la datang lambat .
lari macam anak itik . hahaha
lepas tu koya arr konon dia engat girls tak boleh pegang bola lontar peluru . 
berat konon . toink !
bak sini aku pegang , baling kat kau . xD

muka aku burn ??!
















muka burn ? ok tak dak hal aihh 
bekas budak kawad
dah lali dengan burn face 
lagi okay kalau bunkface . hahah









p/s : rugi tak dapat tengok M A R I M A R :((
p/s : i am shy !!





byebye









No comments:

Post a Comment