just do it love love love . . .



[ Jan Geun Suk ]





















> aku pernah buat style rambut macam ni once ago dan memang kelakar >





[ Adam Lambert ]











apa beza antara Jan Geun Suk dengan Adam Lambert ?
yes ada beza . bagi aku dorang ni hampir serupa cuma Adam muka dye besar dari Jan :)

M O T I F F ??











okay . motiff aku ?

aku suke senyuman dorang ni . mata , hidung , buat jiwa aku gentar
sebab . muke dorang ni memang buat aku teringat kat seseorang .
sorry ecah , aku terpaksa rampas Jan Geun Suk ni . hehehe
really ! aku memang rindu gila kat kau yang tersangatlah hensem tu



yup ,especially bila kau buat muka nak marah .


kau marah ??
aku suka . sebab muka kau kelakar . hahaha


short form nyerr . sapa sapa pun boleh rampas Jan Geun Suk dengan Adam Lambert ni

tapi jangan rampas si 'dia' dari aku

kalau tak ,, huuuuuuuu


tak nak kawan dengan korang sampai bila-bila



xD









No comments:

Post a Comment