campur semua cerita . kan senang ??



semalam balik lambat . dalam kul 6 petang baru balik rumah .
garagara si ****
hantar fatin dulu . 
hah ! letihnyerr . . actually laporr . . 
ayah bawa gi makan kat jungle food . 
nasi lemak and Cappucino . that's mine . 
nasi lemak and jus naga . ayah order . 
punyala sedap makan tu baru teringat yang malam nye ade tusiyen !!
kalut arr ayah suh makan . aku dah la lapar . !!
macam ni la orang yang duk dgn ayah . mak tak de !!
huuuuu . . . 
balik tuisyen , aku lapar dan lapar serta lapar !!
ayah pun tak faham dgn aku . 
asyik lapar !!


oh , baru ayah tahu perangai anak ayah ni macam mana kan ??
1 hari bape kali anak ayah makan kan ??
tapi bape tahun sekali anak ayah ni membesar . ??
tak pernah chubby pun . 
baru ayah tahu betapa susahnye mak nak jaga aku . 
sekejap sekejap lapar . lepas tu lapar lagi . . 
dan tak pernah berhenti makan . 
hahahaha . . 



mak !! cepatla balik !! nak makan masakan mak !!
jemu arr makan luar . . walaupun sedap .


hari ni je ayah dah ponteng kerja setengah jam . sebab nak ambil aku kul 4.30 petang .
hahaha . . kesian kesian . . 
plannyer aku nak balik jalan kaki , tapi , takut arr plak fasal 'monyet' tu .
thanks mimin sebab warning dan thanks jugak coz pelawa nak ambil saya . 

dan dan dan aku sedang bertekak dgn budak ting.1 . ko egt ko tu bajet lawo ??
eh , monyet yang mimin cakap tu lagi lawo dari ko tahu tak !!
jangan engat badan kau besar , aku tak takut ?? takut gak arr . tapi . kau lagi takut bila aku tenung dan tengking kau tadi kan ? depan orang ramai lak tu . 
siap ar kau kalau aku dapat tahu fasal nama aku nanti . dengan kawan kau yang pshyco tu aku humban dari atas . 


oh , , awak yang rajin tgk blog ni . . ha , yang si kawan sorang ni . lupa nak tulis fasal awak kan ?
so , saya announce nama awak ye . tapi jangan C U A K . hehehe
yes , perenggan ni ditujukan khas buat awak si SHIBUM CUAK . 
cuak la selalu okayhh . hahaha




ecah !!! humm , nak tulis ape ye fasal awak ?? sebab awak takde gelaran lagi dari saya . 
nanti saya cari point utk gelarkan awak macam mana saya gelarkan si shibum ni CUAK . hahah
jangan merajuk dah okay . kan saya dah mention nama ecah 



:)





p/s : balik sekolah , masak nasi dan L A P A R . . . hahaha
p/s : dia ada blog , tapi rahsiakan . takpe , siap la awak .  saya report kat jiran awak nanti !!!





No comments:

Post a Comment