hari hari yang dilalui sepanjang seminggu

[ 21 Feb ]
gementar gila hari ni . 
'Watikah Pelantikan Pengawas Sekolah'
yes , itu yang buatkan aku semangat gila siap awal .
tak perlu la aku dating pagi ni dengan pagar .
berdebar-debar siot .

dan akhirnya , kaki aku berjaya melangkah jugak naik ke pentas .
tangan aku berjaya jugak menggenggam sijil .
*sejuk satu badan*
hahaha .

lagi la nak kecoh dengan korang .
blog kengkawan semua ada fasal budak baru .
aku pun nak join satu badan tulis gak . 
kau nak tahu apa yang aku happy sangat hari ni ?
sebab , sebelum ni aku pernah berangan yang kononnya 
budak luar negara bersekolah sekali dengan aku . 
. . .
rupa rupanya impian tu termakbul bila ustzah bagitahu fasal budak German !
Hendrick *tak tau eja*
perghh ! hensem kowt ?? agaknya hensem lagi Qalaka si Mexico tu . 
aku bersyukur gila bila impian tu termakbul .
walaupun bukan satu kelas dengan dia *sedih*


[ 22 Feb ]
dipendekkan . . 
masalah aku yang berlonggok dalam otak kecil aku ni . 
dah selesai !
mulanya aku engat nak jumpe cakap fasal lain .
tapi aku cakap fasal kawan plak kat che gu .
frankly , aku cakap dari A sampai Z tanpa terlecek sikit . 
aku luahkan apa yang aku pendam . 
aku tak peduli kalau kau sakit hati sekali pun .
sakit hati aku ni , kau tak pernah care .
dan akhirnya , che gu berjaya menemukan kami si mempelai sahabat *yuck*
puas hati kot dapat bersemuka dengan kau .
kau sedang putar belitkan cerita bangang !
lain dari apa yang aku cakap .
kau nak selamatkan diri kau ? SORRY !
sedangkan che gu sendiri mengaku yang kau tu sombong , trouble girls .
saat aku sendiri bercakap dengan kau ,
ada titisan permata yang cuba mengalir dari kelopak mata aku .
damn ! aku tak suka menangis depan sahabat macam ni . 
but you are crying .
*bukannya aku tak dak feel , cuma tak tau nak nangis fsal apa . aku tengah blank, fikiran aku melayang ke arah lain*

finally
0-0
today is a nice day but yesterday was your bad day .
dan kita bersahabat seperti biasa .


[ 23 Feb ]
i'm fallin in love . . . . 
hey hey , aku nak bagitahu .
tadi petang , aku mimpikan someone !
wow , walaupun baru kenal . 
haha .
i'm flyin at the wind with wine ??!
*mabuk*


[ 24 Feb ]
kelas Physic dibatalkan ? hey , memang bagus !
penat je aku bawa bekal *mak buat*
tapi tak pe , at least aku kenyang . 
hari ni jugak ada dua sesi rehat .
dan aku plak tak lagi setia di blok A 
='=
ditugaskan bahagian blok D aras bawah .
kau tahu tu tempat ape ?
kawasan pelajar merokok !
gila bapok !
aku dah la allergic dengan rokok , asap rokok .
memang bapokk !

*beginilah nasib diriku yang bapok ! oh rokok *


[ 25 Feb ]
yeah , hari ni ceramah pagi di perhimpunan dan ceramah di dalam kelas .
byebye kelas bio .
dan hari ni aku berjaya buat seorrang makcik tu melatah
*opocot mak kau menyapu !*
>sorry makcik , saya tak sengaja , pintu ni susah sikit nak tutup . terpaksa saya hempaskan kuat kuat<
*%#@$^
aku nampak ! 
that guys beralih tempat .
dia pandang aku ?
gila nakal aku !
haha
bukan ke selama ni macam tu jugak ? *lately*
>di tepi tingkap<

time sejarah , entah kenapa aku rasa nak pegang nadi . 
denyutan yang bagaikan ombak .
bersyukur nya aku menjadi manusia . 
aku masih hidup . 
*perasaan luar biasa*



syahirahyuna


:)




p/s : malasnya nak pergi koko esok . 
p/s : facebook dah actived ! yehaa . 

No comments:

Post a Comment