bertemu kekasih hati !!

ohh , hari yang sangat mengembirakan . saya tak sangka yang saya akan bertemu dengan kamu . senangnya hati , sejuknya hati , gembira bercampur sedih , diri kamu yang sentiasa menghantui saya . hidung kamu yang sentiasa menghangatkan jiwa saya , badan kamu yang membuatkan saya ketagih utk memilikinya . OMG !! dan sekarang saya betul betul merindui kamu . kenapa kamu sentiasa menghantui diri saya ? i can't sleep even i'm too tired with all mess ! dan bila pertemuan tu berakhir , hati saya meronta utk berada bersama kamu selama-lamanya . dan saya harus mengaku kamu bukan milik saya sepenuhnya lagi . i can't wait the time to have you forever and no one can ever replace you in my soul , in my heart .




that's what i promise to you and myself 



:)

No comments:

Post a Comment