aksyen kamen !! haha



hari ni semua kengkawan sibuk post dalam blog dorang fasal Watikah Perlantikan Pengawas .

lagi la sibuk post fasal student baru dari Jerman ! *nak ngorat*





hahaha

aku pun tak tau nama sebenar .

jeles betul dengan miminhora dan syera post fasal 2 hal ni .

aku tak de time lagi loo utk update panjang berjela .

nanti aku adjust kau utk mamat German tu yewrk ??!

sayonara 

:)



p/s : dear syahirahyuna , tolong jangan curang dengan kekasih awak yang satu tu . nanti awk melepas dapat yang paling terhebat dari mat German . 

p/s : dear kekasih saya yang dichentai selalu . saya curang setiap masa dengan awak *padan muka*


p/s : no mood since of the stupid things in my life .

p/s : u called me your best friend ? sorry ! not me . maybe someone ELSE ??!


mengantuk sudah .
bye . . . 

No comments:

Post a Comment