pilih sebab kenapa kamu nak kawan dengan saya ?

 1. saya dengki dengan awak .
2. awak rapat dengan ramai lelaki dan saya pun nak cube.
3. saya nak mempergunakan awak jee.
4. saya nak nama saya glamour even bukan hasil saya .
5. saya nak awak jeles bila saya rapat dengan lelaki.
6. saya boleh mengadu dekat cikgu , mak bapak dan teman lelaki saya bila awak buat hal dengan saya .
7. biarlha saya nak menagda dan menggedik dengan awak !
8. saya nak tuduh yang awak tu  D E N G K I dengan saya sebab saya bijak dari awak.
9. saya ni lagi baik , bijak shot form perfect dan positif dari awk
10. saya nak tiru segala perbuatan dan apa yang awak ada.
11. saya nak hasut awk suapay sombong dgn orang.



skang jawapan  tersirat dalam hati saya plak . hahaha

1. ape la penyakit awk sampai nak dengki dengan saya ? saya kan kurang dari awak . awk lebih segala-galanya dari saya .

2. loh rapat je lhaa eh dengan sape pun awak nak . saya tak marah . bodoh namanya kalu saya marah . jgn dekatkan diri awak dengan kereta dan Mr.Bean sudah ! saya warning awal-awal.

3. mempergunakan saya ? gunalhaaa . saya ni kan kawan boneka awak . saya duk diam jee .

4.tak tahu malu ke ? eiiyuu , tak pe lhaa saya memahami keadaan kamu yang tak glamour tu . hahaha

5. saya jeles bila awak rapat dengan lelaki ? eh , cube awak tgk balik sebab awk yang ke2 tu ? sape yang jeles ??? saya tak batak sangat lha dengan lelaki . . ambik lhaa . . saya cari perempuan , awak jgn kacau line plak oke ?

6. mengadu lhaa . lepas tu biar semua orang tuduh yang saya ni tak bersikap kawan . bitchhh !

7. dipersilekan . saya tak kesah awak nak menggedik , tu memang CLUB saya . . awk ni ketinggalan zaman ye ??

8. ambik lha , kaut semua kebijaksanaan tu kat awak , saya ni memang la tak sebijak awak sebab awak bijak sikit dari saya . hahaha . *perasan

9. manusia tak sempurna . tu je yang saya dapat nasihat kat awak . lagi satu jgn bongkak + riak sgt , nanti Tuhan kaut balik . time tu baru awak terhegeh hegeh mintak balik . boleh berambus lhaaa .

10. ni lagi tak faham . ape la yang awak nak tiru ? semua perbuatan saya kan buruk gilaaaa . hahaha . sumpah kau ni memang perempuan yanggggggggggggg .................... fikirlha kau sendiri ..

11. sombong ? loh saye memang sombong pun , tapi tak de lha macam awak tu . tak tau nak kata . muka macam frust menonggeng bertahun . .


meyh saya bgtahu awak okeyhhh . segala perangai 'baik' awk tu , bakal membuatkan awak ditinggalkan kawan lain tauuu . saya dah lame sgt tahan sikap awk tu . benci tu , Tuhan je yg tahu . tapi saya didik hati saya supaya tetap berkawan dgn awak sebab Iman saya terhadap Allah okeyhhhh .


:)

No comments:

Post a Comment