hari ni saya tak pergi sekolah . minggu kedua sekolah saya dah mula ponteng . tapi saya ponteng bersebab tau . pagi pagi lagi mak dah kejut pergi klinik dekat Bukit Sekilau . nama tempat macam M.Daud Kilau yang punya . haha . saya dah jangka yang klinik ni pagi pagi lagi dah full . memang betul pun . so saya pun amik la nbo giliran then tunggu sambil tgk orang sekeliling . depan saya ni ada budak comell sangat . dia menangis =='

lepas tu nbo saya pun tiba . saya ketuk pintu tu .rupanya doktor perempuan . agak berumur la kowt . Fauziah namanya . sekali tgk macam cik Poziah Musa tu . 2 kali pandang memang pelanduk dua serupa . tapi saya pandang dia banyak kali . hehe . lepas dia check , dia suruh saya buat pemeriksaan mata . alamak ! takan la power mata saya naik lagi . hadiuyy . tiba tiba saya terpandang akan seorang pemuda . tapi saya tak pastilah dia ni Cina ke Melayu . hensem gila ! haha . badan dia tough macam **** . wow ! mcm tu lah saya nak . hehe . mata dia cantik . saya engat saya sorang je pandang dia . rupanya dia pun pandang saya jugak . aishh , malunya

:) 

 saya pun pergilah jumpa dgn pembantu perubatan lelaki yg periksa mata ni . dia suruh saya patah balik kat doktor Fauziah tu lepas dpt results mata saya . yang buat saya bengang , saya sakit mata macam lah mata ni dah nak tersembul keluar , doktor tu boleh cakap yang saya ni rabun sikit ??! hello , hasil pemeriksaan tahun lepas pun power saya dah meningkat dari 200 ke 400 ratus lebih . dia boleh kata sikit ? dah la asyik menulis je . pandang saya pun tak tapi duk tanya sakit kat mana . doktor apa la macam tu ?! buat saya marah marah je dalam hati

='=

then masa nak pergi ambil ubat , saya mintak surat MC menandakan saya ponteng sekolah bersebab . engatkan dia nak bg MC seminggu ke 2 hari ke . chiet ! sehari je dia bagi . lepas selesai ambil ubat saya tunggu balik kat pintu doktor tu . tengah boring tunggu surat MC , pemuda tadi tu datang balik . rupanya dia pun sakit . dia masuk bilik sama dengan sayalah . wuhuuu . bangga jap ! tapi mungkin dia dah kerja kowt . dress up dia tak nampak pulak macam dah kerja . macam **** . keluar dari bilik , dia duduk sebelah saya . pewwitt ! berdebar debar saya . haha *nakalnyee . nurse pun keluar dan bagi surat tu pada saya . saya terus balik dan tak sangka dia masih tercegat kat tempat saya berdiri tu . hehehe

bukannya saya suka kat dia pun . tapi saya memang pantang nampak orang hensem dgn comel. ade je usikan yang saya nak buat . tatap muka orang tu sampai dia rasa malu . haha . padan muka . kononnya nak tunjuk macho/cantik .  

korang comel/cantik/hensem ? nak saya tatap tak ? hehehe

No comments:

Post a Comment