demam menyerang lagi buat kali pertama 2011

che guu ......... !! sorry tak dapat datang sekolah hari ni . huuuu *sedih . saya demam dan sakik tekak . tak larat gila nak pergi sekolah . bersin tak henti . rugi betul tak pergi . hari ni math 2 jam ! arghh , rugi betul ketinggalan subject yang melibatkan pengiraan ni . yeap , memang best . kira-kira yang sometimes saya boleh gila . kali ni ramainya yang demam kan ?? fatin pun dapat MC sampai jumaat niyh , huwaa .... saya duduk sorang-sorang je kat sekolah tu . saya dah tak bising sejak fatin tak datang . asyik kena buli dengan San je . kali ni saya tak pergi klinik pun . sebab saya dah trauma dengan doktor *sakit hati . doktor tak suka periksa pesakit dengan serius ! selalu buat sambil lewa je . bila pergi jumpa pakar or doktor lain , time tu baru la sedar yang sakit dah kronik . haishh . sebab tu saya berazam nak jadi doktor dan kalau boleh jadi ketua doktor . saya tak suka betul tengok doktor yang sepatutnya mengambil berat dan memeriksa pesakit boleh buat bodoh jee . kalau ye pun ada masalah peribadi , janganlah campurkan dengan hal kerja . seksa pesakit nanti . agaknya kakak saya macam tu ke bila rawat pesakit kat hospital ?? itu menjadi persoalan . nanti saya investigate . hehe .


mak , anak mak demam niyhh . bila nak baik ? demam rindu kat ayah kowt . hehe


No comments:

Post a Comment