you are my friends !!!

  • awak ada kawan ?
  • apa tu ?
  • teman yang dianugerahkan Tuhan kepada setiap manusia . 
  • rupa dia macam mana ?
  • dia tu manusia macam awak juga .
  • apa peranan dia ?
  • dia adalah sahabat sejati yang sentiasa bersama kamu .
  • saya boleh percaya dia ke ?
  • boleh , kalau awak yakin dengan persahabatan yang awak jalinkan .
  • saya boleh berkawan sejak bila ?
  • sejak kamu dilahirkan kedunia ni . awak tengok sbelah katil awak , ada kawan lain kan ?
  • eh , betul lah , ada . diorang semua comel macam saya .
  • berapa banyak kawan yang awak ada ?
  • entah . saya bercakap hampir dengan semua orang yang berada disisi saya .
  • adakah 'kawan' awak tu termasuk saya ?
  • awak bercakap dengan saya , jadi awaklah kawan saya !!!
  • tapi kalau saya tak nak jadi kawan awak ?
  • mak saya cakap berdosa kalau kita putuskan sesuatu silaturrahim . boleh masuk neraka .
  • kalau saya berbuat jahat pada awak ?
  • saya tetap nak kawan dengan awak sebab Allah . 
  • awak janji ?
  • saya janji !




<3









:)

No comments:

Post a Comment