apa maksud di sebalik semua ni ? game apa yg kau cuba bermain ? kau sedar ta apa yg kau buat ? aku ta faham sejak pergaduhan tu . apa maksud kau ? kau sembunyikan sesuatu kan ? liciknya kau bermain . dan hari ni aku tahu lagi game kau . kenapa kau buat macam ni dgn aku ? apa salah aku ? aku tahu sekarang kau mesti benci dgn aku . tp apa sebabnya ? adakah sebab kesalahan yg bukan berpunca dari aku ? atau kesalahan yg baru sebentar aku selongkarkan ?

ta boleh kah kau cuba untuk berterus terang ? susah kah bg dirimu wahai khalifah dunia ? di mana kau letak ilmu mu yg tinggi menggunung ? tegar nya kau menukarkan kebenaran ! kau HIPOKRIT ! hipokrit utk menegak perasaan kau sendiri . kau selingkuh dgn hatimu . kau mendustakan hati yg ta pernah tipu .

kau tahu ta yg aku terlalu sayangkan ukhwah yg terjalin antara kita ?pernah kau terfikir berdosanya diri kau utk memutuskan silaturrahim ? susah payah kau belajar agama dan sekarang kau sendiri yg menjatuhkan nya ?

ta salah kalau kau berterus terang akan kemahuan kau . aku sedia mendengar . tapi aku ta bersedia utk memutuskan persahabatan yg suci . wahai ****** , aku perlukan jawapan yg munasabah atas perbuatan terbaru ini ? tapi aku takut . ya aku takut utk berhadapan dan berbincang . *sbb aku da penah kene marah teruk dgn kau*





-,-





sedih

No comments:

Post a Comment