saye sygkan siblings

nadhuah , amira , syahirah . 3 siblings yg ta pernah berhenti bergaduh . sejak kecil mcm anjing nan kucing je kan ? bila bergadoh je , mule la buat muke masam . skang umur ?

nadhuah (angah) - 25
amira (kakcik) - 20
syahirah (adeq) - 16

yg angah ta lama lagi na jadi bini org , moga kekal smpai syurga ye sygs . amiin . haha . cepatnyerr kakak aku na kawen dan tinggalkan keluarga kan ? gonna miss you girl . yes surely i'm gonna miss all your money . haha . nanti kau da kawen , aku ta dapat pau agung kau lagi kan ? haishh . ta kisah la . aku pun ta batak sgt dgn kemewahan dunia yg ta kekal mana . jgn risau , agung tu tetap mengekori aku .

kakcik pulak , bercinta dgn Cina . Josh diberi nama . moga kali ni kekal la ye smpai jinjang pelamin seterusnya sampai syurga . amiin . hey , sorry fasal seluar tadi . bukan aku ta bg kau guna . aku baru beli je seluar tu . takan la fasal seluar , awk na gaduh dgn saya ? GILA !  hurmm , lepas ni pakai la apa awk suka , seluar ke , baju ke , underwear ke , bra ke , . pakai laaahhhhh . sye ta kisahhh . . sbb awk tu kakak saya . darah daging saya . saya sayang awak .

adek plak , aku la tuuuu . hahaha . da semakin dewasa kan ? umur pun 16 , da baligh , boleh kawen lagi (maktam kata) kawen ? haishh , tamau . . baru 16 tp da pndai bercinta sebelum umur 16 . biasalh cinta monyet , ta kekal mana pun . setakat main main je aku tahu . sapa la tahan dgn girl yg kasar ? pdan muke kilen , tu la , jgn egt aku ni lemah . perasan la doee . pelajaran pun ta tinggi mana lagi . na buat mcm mana , terpengaruh dgn rakan nan kkk sendiri . haha . adat remaja yg ingin mencuba .


to my SISTERR , even kite selalu gaduh , bertikam lidah , haha . itu biasalh . ma selalu kata , anak 3 org mcm 10 orang . sebb riuh satu rumahhh . kan bagus ma ? dpd anak anak ma senyap semua ? ta ke org kata anak ma sakit ? sekuat mana pun , kite gaduh , aku tetap syg kilen . sbb tnpe kilen , hidup aku sunyiiii . love ya guyssssss :)

1 comment:

  1. air yang di cencang tak kan putus. itulah adik beradik .

    ReplyDelete