miss ya :(

hey , aku rindukan pergaduhan tu lagi . sejak semuanya terbongkar , kau dan aku semakin berubah kan ? salah ke bila aku da meluahkan segalanya ? aku terasa bebanan yg tertanggung semakin berkurangan setelah ada yg sudi mendengar . tp sampai bila harus aku menanggung penderitaan ni ? oh Tuhan , jgnlah Engkau berikan ujianMu yg ta dapat tertanggung oleh ku . sesungguhnya aku hanya manusia yg ta dapat lari dari berputus asa . boleh kan kita kembali seperti dulu ? bolehkan kita mermesra seperti dulu ? really need you guys . . . .

mood : sesak nafas *******

1 comment:

  1. hey babe . post nih u tujukan kt i ek ? if i , i da berubah ek ? xlah , i ttap cm dlu . cuma i xberani cm dulu ja . takot u xselesa ja .boley jea if u nak kita kembali seperti dulu . i sentiasa tggu kn tu . skurg2nya kurg bebanan yg u pikul kn tu .at least lega hati u kn . ambik la kejadian tu sbgai ikhtibar dan pengajaran buat hdup u yg seterusnya . amin . jazakallah .

    ReplyDelete