SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA

hey sygss semua , Selamat Menyambut Hari Raya Aidiladha . best ta korang sambut ? huhu . bnyk ta kerbau , kambing , lembu yg telah dikorbankan ? korang berani ea ? kalo aku ta le , binatang tu keluarkan air mata pun , aku da sayu . biasalhh , aku punya hati yg lembut tetapi degil utk mendengar kata . hehe

semua nya beraya di kampung kan ? tp tahun ni aku ta . aku raya kat KL. mmg la seronok bila gathered ramai ramai dgn sepupu sepapat . aku pun ta nafikan . sampai letih aku dibuatnyerr melayan kerenah dorg . sakit belakang weyhh , dagu pun sakit , dah berlaga dgn Imann ! Imann jahat . habes dagu comell kkk merah . . tp kple Iman pun sakit kan kne dagu kkk ? tu la ta reti duk diam lagi .

Atokk , adeq rindu sgt kat atok . kalo ta mesti tahun ni kami semua beraya di kg . adeq teringat lagi . atok meninggal seminggu selepas Raya Haji 2009 . tahun ni adeq ckup berdebar debar na mnantikan raya ni . tadi adeq pergi Kajang . jumpe keluarge belah ayh , then kami gy kubur paksu Mie . adeq bce Yassin utk dye , tp ta lupe utk atok , unyang , kkk , abg wan , lin dgn yg lain . mse tu hujan renyai renyai tp ta lebat . adeq ta pkai payung pun , diri adeq da mula basah . tp adeq ta kisah . adeq teruskan bce Yassin utk kalian . tp ntah kenapa hati adeq sebak , sayu setiap kali bce Yassin . adeq menangis tadi . tp naseb baik sempat cover . hehe

Al-Fatihah buat semua arwahh . slm sygss dari adeq :)

No comments:

Post a Comment