Aku Mahu Segalanya Berakhir dgn Sempurna

Ya Allah Ya Tuhanku , Jauhkan kami seperti mana Engkau pisahkan di antara langit dan bumi dan jauhkan lah kami atau pisahkan lah kami diantara keduanya seperti mana Engkau pisahkan syurga dan neraka . Dan jauhkanlah kami diantara keduanya seperti mana Engkau pisahkan diantara iman dan kufur dgn rahmat Engkau yg amat Pemurah Lagi amat Penyayang . amiin . semoga aku dpt melupakan diri kau dan kekhilafan kite selama lamanya . semoga aku sentiasa mendapat hidayahMu dan meredhai qadaq dan qadar yg telah Engkau tentukan . jgn biarkan aku terus berkeras hati utk menentang takdir , ajal dan jodoh serta ketentuanMU . semoga aku dan org yg aku sayangi sentiasa berada dlm Rahmat mu dan bersikap rendah diri dlm melakukan ibadat terhadap Mu

No comments:

Post a Comment